27.10.08

27/10戴帽
















2 則留言:

海倫吳 提到...

方爸爸,

博仔第一張相個樣好大個!好得意!好多頭髮!已經好似個男人(?)!

我對著電腦看完又看,嚴重發bb寒,好想阿姨個bb都快d出世>V<

相片很可愛很吸引,我知要求太多,不過可能的話,也打些佚事吧,方bb超得意!

PS 我覺得呢,雖然頂帽好靚,但係博仔似乎唔多鐘意戴喎...我覺得佢鐘意自己隻手套多d>V<

KIM.NATALIE.CHOI.HONG 提到...

多謝稱讚。
最後我還是給BB改名做"載",我們覺得更有意思。載仔很有性格,許多事情都不太喜歡,有機會再告訴你。多點上來看載仔吧!
"歡迎再來"!